<Books>
日本型マーケティングの進化と未来 : ビジネスパラダイムの変革とマーケティングの戦略的変革 / 新津重幸著
ニホンガタ マーケティング ノ シンカ ト ミライ : ビジネス パラダイム ノ ヘンカク ト マーケティング ノ センリャクテキ ヘンカク
Publisher | 東京 : 白桃書房 |
---|---|
Year | 2017.12 |
Codes | ID=2001752615 NCID=BB25225103 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | xxviii, 406p : 挿図 ; 20cm |
Other titles | title page title:Japan marketing |
Notes | 年表一覧: 団塊世代誕生から団塊世代定年、そして年金受給まで: p194-201 |
Authors | 新津, 重幸(1948-) <ニイツ, シゲユキ> |
Subjects | BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Vol | ISBN:9784561662266 ; PRICE:3200円+税 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Central Library, Open-Stack Room |
|
658.8/NII | 0182060282 |
|
9784561662266 | 2017 |
|