<Books>
グローバル・マーケティング / 諸上茂登, 藤沢武史著
グローバル マーケティング
Edition | 第2版 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済社 |
Year | 2004.5 |
Codes | ID=2001194031 NCID=BA67098195![]() |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | 5, 7, 210p ; 21cm |
Other titles | title page title:Global marketing variant access title:グローバルマーケティング |
Notes | 参考文献: 各章末 |
Authors | 諸上, 茂登(1949-) <モロカミ, シゲト> 藤沢, 武史(1958-) <フジサワ, タケシ> |
Subjects | BSH:マーケッティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Vol | ISBN:4502373907 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese) |
|
658.8/MOR | 1291027033 |
|
4502373907 | 2004 |
|