<図書>
Bringing knowledge back in : from social constructivism to social realism in the sociology of education / Michael F. D. Young
出版者 | London : Routledge |
---|---|
出版年 | 2008 |
コード類 | 書誌ID=2001362296 NCID=BA83789980 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xx, 247 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0717/2007017238.html Information=Table of contents only |
著者標目 | *Young, Michael F. D. |
件 名 | LCSH:Educational sociology LCSH:Education -- Curricula 全ての件名で検索 LCSH:Constructivism (Education) |
分 類 | LCC:LC191 DC22:306.43 |
巻冊次 | : pbk. ; ISBN:9780415321211 ; XISBN:0415321212 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 | : pbk. | 306.43/Y86 | 0780068451 |
|
9780415321211 | 2008 |
|