<図書>
Consumer profiles : an introduction to psychographics / Barrie Gunter and Adrian Furnham
(Consumer research and policy series)
出版者 | London ; New York : Routledge |
---|---|
出版年 | 1992 |
コード類 | 書誌ID=2000445621 NCID=BA18310577![]() |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | vii, 189 p. ; 22 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [171]-183) and index |
著者標目 | *Gunter, Barrie Furnham, Adrian, 1953- |
件 名 | LCSH:Psychographics LCSH:Market segmentation |
分 類 | LCC:HF5415.34 DC20:658.8/342 |
巻冊次 | ISBN:0415075343 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 |
|
658.8342/G957 | 0171535124 |
|
0415075343 | 1992 |
|