<図書>
Marketing democracy : public opinion and media formation in democratic societies / Romain Laufer, Catherine Paradeise
出版者 | New Brunswick, N.J., U.S.A. : Transaction Publishers |
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出版年 | c1990 |
コード類 | 書誌ID=2000432930 NCID=BA10038761 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語,フランス語 |
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大きさ | xii, 349 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | 原タイトル:Le prince bureaucrate |
一般注記 | Translation of: Le prince bureaucrate Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Laufer, Romain Paradeise, Catherine |
件 名 | LCSH:Public relations and politics LCSH:Public opinion |
分 類 | LCC:JF2112.P8 DC20:320.5/1 |
巻冊次 | ISBN:0887381995 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
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本館・書庫・洋書 |
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320.51/L366 | 0171494513 |
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0887381995 | 1990 |
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