<図書>
Strategic marketing management cases and applications / David W. Cravens, Charles W. Lamb, Jr
(The Irwin series in marketing)
版 | 3rd ed |
---|---|
出版者 | Homewood, Ill. : Irwin |
出版年 | 1990 |
コード類 | 書誌ID=2000342121 NCID=BA10023855 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xviii, 742 p. : ill. ; 25 cm. + 2 discs (12 cm.) |
一般注記 | Rev. ed. of: Strategic marketing cases and applications. 2nd ed. 1986 Includes index |
著者標目 | *Cravens, David W. Lamb, Charles W., 1944- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC20:658.8/02 |
巻冊次 | ISBN:025607898X |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 |
|
658.8/C855 | 0171086666 |
|
025607898X | 1990 |
|