<図書>
The language of television advertising / Michael L.Geis
(Perspectives in neurolinguistics, neuropsychology, and psycholinguistics ; . a series of monographs and treatises)
出版者 | New York : Academic Press |
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出版年 | 1982 |
コード類 | 書誌ID=2000183413 NCID=BA00959234![]() |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
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大きさ | xiii, 257 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Bibliography: p. 245-247 Includes indexes |
著者標目 | *Geis, Michael L. |
件 名 | LCSH:Television advertising |
分 類 | LCC:HF6146.T42 DC19:659.14/3 NDC8:801.04 |
巻冊次 | ISBN:0122789806 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
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659.1/G277 | 7120055750 |
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0122789806 | 1982 |
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文 言語科学 ドイツ語学 |
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659.143/G277 | 0521264621 |
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0122789806 | 1982 |
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