このページのリンク

<図書>
The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940 / Otis Pease
(Getting and spending)

出版者 [New York] : Arno Press
出版年 1976, c1958
コード類 書誌ID=2000151011 NCID=BA03784884

書誌詳細を表示

本文言語 英語
大きさ xv, 232 p., [4] leaves of plates : ill. ; 24 cm
一般注記 Bibliography: p. 204-221
Reprint of the ed. published by Yale University Press, New Haven, which was issued as no.2 of Yale publications in American studies
著者標目 *Pease, Otis A.
件 名 LCSH:Advertising -- United States -- History  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5813.U6
DC:659.1/0973
巻冊次 ISBN:0405080395

所蔵情報を非表示

本館・書庫・洋書
659.1/P324 1720350710
0405080395 1976

 類似資料