このページのリンク

<図書>
FTC trade regulation : advertising, rulemaking, and new consumer protection / Christopher Smith, Christian S. White, cochairmen
(Corporate law and practice course handbook series ; no. 303)

出版者 [New York] : Practising Law Institute
出版年 c1979
コード類 書誌ID=2000075259 NCID=BA00934539

書誌詳細を表示

本文言語 英語
大きさ 632 p. (p. 626-632 blank) ; 22 cm
一般注記 "B4-5598."
"Prepared for distribution at the FTC trade regulation advertising, rulemaking, and new consumer protection program, April-May, 1979."
Includes bibliographical references
著者標目 Smith, Christopher, 1947-
White, Christian S.
Practising Law Institute
件 名 LCSH:United States. Federal Trade Commission
LCSH:Advertising laws -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Consumer protection -- Law and legislation -- United States  全ての件名で検索
分 類 LCC:KF1611
DC:343/.73/08

所蔵情報を非表示

本館・書庫・洋書
338.973/F949 1220812524

1979

 類似資料