Link on this page

<Books>
社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳
シャカイテキ セキニン ノ マーケティング : ジギョウ ノ セイコウ ト CSR オ リョウリツ スル

Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 2007.8
Codes ID=2001346582 NCID=BA82708837

Show details.

Language Japanese
Size xviii, 354p : 挿図 ; 22cm
Other titles original title:Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause
variant access title:社会的責任のマーケティング : 事業の成功とCSRを両立する
Notes 監訳: 恩藏直人
原注: p327-344
Authors Kotler, Philip, 1931-
Lee, Nancy
恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト>
早稲田大学大学院恩藏研究室 <ワセダ ダイガク ダイガクイン オンゾウ ケンキュウシツ>
Subjects BSH:企業の社会的責任
Classification NDC8:335.15
NDC9:335.15
Vol ISBN:9784492555743 ; PRICE:3570円

Hide book details.

Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese)
658.8/KOT 1780080548
9784492555743 2007

 Similar Items