<Books>
社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳
シャカイテキ セキニン ノ マーケティング : ジギョウ ノ セイコウ ト CSR オ リョウリツ スル
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
---|---|
Year | 2007.8 |
Codes | ID=2001346582 NCID=BA82708837 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | xviii, 354p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | original title:Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause variant access title:社会的責任のマーケティング : 事業の成功とCSRを両立する |
Notes | 監訳: 恩藏直人 原注: p327-344 |
Authors | Kotler, Philip, 1931- Lee, Nancy 恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト> 早稲田大学大学院恩藏研究室 <ワセダ ダイガク ダイガクイン オンゾウ ケンキュウシツ> |
Subjects | BSH:企業の社会的責任 |
Classification | NDC8:335.15 NDC9:335.15 |
Vol | ISBN:9784492555743 ; PRICE:3570円 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese) |
|
658.8/KOT | 1780080548 |
|
9784492555743 | 2007 |
|