<Books>
広告の科学 : その発想と戦略 / チャールズ・ヤン著
コウコク ノ カガク : ソノ ハッソウ ト センリャク
(中公新書 ; 314)
Publisher | 東京 : 中央公論社 |
---|---|
Year | 1973.2 |
Codes | ID=2000088503 NCID=BN00588892 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | ii, 217p ; 18cm |
Authors | Yang, Charles, 1927- |
Subjects | NDLSH:広告 |
Classification | NDC8:674 NDC6:674.9 NDLC:DH428 |
Vol | ISBN:4121003144 ; PRICE:680円 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Central Library, Open Stacks, Pocket Books |
|
中公新書/314 | 0110003234 |
|
|
1973 |
|
|||||
North Library (Closed Stack, 4thWest, Pocket Books) |
|
中公新書/314 | 0280132344 |
|
4121003144 | 1973 |
|