Link on this page

<Books>
消費社会の広告と音楽 : イメージ志向の感性文化 / 林進[ほか]著
ショウヒ シャカイ ノ コウコク ト オンガク : イメージ シコウ ノ カンセイ ブンカ
(有斐閣選書)

Publisher 東京 : 有斐閣
Year 1984.4
Codes ID=2000139563 NCID=BN01037872

Show details.

Language Japanese
Size 273, 11p ; 19cm
Notes 広告音楽史年表: p56-58
Authors 林, 進(1929-) [ほか]著 <ハヤシ, ススム>
Subjects NDLSH:広告
NDLSH:流行歌
Classification NDC8:361.46
NDLC:EC236
Vol ISBN:4641024057 ; PRICE:1600円

Hide book details.

Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese)
659.1/HAYASH 1710787240
4641024057 1984

 Similar Items