<Books>
消費社会の広告と音楽 : イメージ志向の感性文化 / 林進[ほか]著
ショウヒ シャカイ ノ コウコク ト オンガク : イメージ シコウ ノ カンセイ ブンカ
(有斐閣選書)
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 1984.4 |
Codes | ID=2000139563 NCID=BN01037872 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | 273, 11p ; 19cm |
Notes | 広告音楽史年表: p56-58 |
Authors | 林, 進(1929-) [ほか]著 <ハヤシ, ススム> |
Subjects | NDLSH:広告 NDLSH:流行歌 |
Classification | NDC8:361.46 NDLC:EC236 |
Vol | ISBN:4641024057 ; PRICE:1600円 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese) |
|
659.1/HAYASH | 1710787240 |
|
4641024057 | 1984 |
|