<Books>
となりのクレーマー : 「苦情を言う人」との交渉術 / 関根眞一著
トナリ ノ クレーマー : クジョウ オ イウ ヒト トノ コウショウジュツ
(中公新書ラクレ ; 244)
Publisher | 東京 : 中央公論新社 |
---|---|
Year | 2007.5 |
Codes | ID=2001353667 NCID=BA81725648 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | 198p ; 18cm |
Other titles | spine title:となりのクレーマー |
Authors | 関根, 眞一(1950-) <セキネ, シンイチ> |
Subjects | BSH:販売管理 BSH:苦情処理 |
Classification | NDC8:673.3 NDC9:673.3 |
Vol | ISBN:9784121502445 ; PRICE:720円+税 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Central Library, Open Stacks, Pocket Books |
|
中公新書ラクレ/244 | 0180586251 |
|
9784121502445 | 2007 |
|