<Books>
クレーム対応の実際 / 中森三和子, 竹内清之著
クレーム タイオウ ノ ジッサイ
(日経文庫 ; 797)
Publisher | 東京 : 日本経済新聞社 |
---|---|
Year | 1999.11 |
Codes | ID=2000861038 NCID=BA4393223X |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | 170p ; 18cm |
Authors | 中森, 三和子(1949-) <ナカモリ, ミワコ> 竹内, 清之(1956-) <タケウチ, キヨユキ> |
Subjects | BSH:販売管理 BSH:苦情処理 |
Classification | NDC8:673.3 NDC9:673.3 |
Vol | ISBN:4532107970 ; PRICE:830円 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Central Library, Open Stacks, Pocket Books |
|
日経文庫/797 | 0190474861 |
|
4532107970 | 2000 |
|