<Books>
企業を高めるブランド戦略 / 田中洋著
キギョウ オ タカメル ブランド センリャク
(講談社現代新書 ; 1624)
Publisher | 東京 : 講談社 |
---|---|
Year | 2002.9 |
Codes | ID=2001031828 NCID=BA58695728 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | 216p ; 18cm |
Notes | 参考図書案内: p212-216 |
Authors | 田中, 洋(1951-) <タナカ, ヒロシ> |
Subjects | BSH:マーケッティング BSH:商標 |
Classification | NDC9:675 |
Vol | ISBN:4061496247 ; PRICE:660円+税 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Central Library, Open Stacks, Pocket Books |
|
講談社現代新書/1624 | 0190849944 |
|
4061496247 | 2002 |
|
|||||
North Library (Closed Stack, 4thWest, Pocket Books) |
|
講談社現代新書/1624 | 0190849215 |
|
4061496247 | 2002 |
|