<Books>
計量マーケティング入門 / M.A.ジョルソン, R.T.ハイズ[著] ; 小西滋人, 木村立夫訳
ケイリョウ マーケティング ニュウモン
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 1976 |
Codes | ID=2000277170 NCID=BN0092596X![]() |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | xi,304p ; 19cm |
Other titles | original title:Quantitative techniques for marketing decisions |
Notes | 各章末:参考文献 |
Authors | Jolson, Marvin A. Hise, Richard T. 小西, 滋人(1937-) <コニシ, シゲト> 木村, 立夫(1940-) <キムラ, タツオ> |
Subjects | NDLSH:マーケティング |
Classification | NDC6:675 NDLC:DH411 |
Vol | ISBN:4641063338 ; PRICE:1600円 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Agriculture, Library (Books) |
|
658.8/JOL | 4010870671 |
|
4641063338 | 1976 |
|