Link on this page

<Books>
アドバタイジング・マネジメント : 広告意思決定の理論 / D.A.アーカー,J.G.マイヤーズ著 ; 野中郁次郎,池上久訳
アドバタイジング マネジメント : コウコク イシ ケッテイ ノ リロン

Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 1977
Codes ID=2000005274 NCID=BN00489369

Show details.

Language Japanese
Size 2冊 ; 22cm
Other titles original title:Advertising management
Authors Myers, John G., 1933-
池上, 久 訳 <イケガミ, ヒサシ>
Aaker, David A., 1938- 著
野中, 郁次郎(1935-) 訳 <ノナカ, イクジロウ>
Subjects NDLSH:広告
Classification NDC6:674.9
NDLC:DH428
Vol 上 ; PRICE:4500円
下 ; PRICE:3300円

Hide book details.

Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese) 659.1/AAK 1710690562

1977
Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese) 659.1/AAK 1710690573

1977

 Similar Items