<Books>
ブランド価値の創造 : 情報価値と経験価値の観点から / 平山弘著
ブランド カチ ノ ソウゾウ : ジョウホウ カチ ト ケイケン カチ ノ カンテン カラ
(阪南大学叢書 ; 82)
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
---|---|
Year | 2007.3 |
Codes | ID=2001394024 NCID=BA81513311 |
Show details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | vi, 233p : 挿図 ; 22cm |
Notes | 主要参考文献: p217-224 |
Authors | 平山, 弘(1961-) <ヒラヤマ, ヒロシ> |
Subjects | BSH:ブランディング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Vol | ISBN:9784771018488 ; PRICE:3000円+税 |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Reserve | Restriction | Copy | eDDS | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cent.Lib.,Closed Stacks, Books(Japanese) |
|
658.827/HIR | 0180707768 |
|
9784771018488 | 2007 |
|