<図書>
The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect / Paul D. Converse
(A Century of marketing)
出版者 | New York : Arno Press |
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出版年 | 1978, [1959] |
コード類 | 書誌ID=2000148366 NCID=BA03756255 |
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本文言語 | 英語 |
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大きさ | viii, 88, 104 p. ; 24 cm |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States 異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect |
一般注記 | Bibliography: p. 79-88 Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively |
著者標目 | *Converse, Paul Dulaney, 1889- |
件 名 | LCSH:Marketing -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.1 DC:658.8 |
巻冊次 | ISBN:0405111614 ; PRICE:$14.00 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
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本館・書庫・洋書 |
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658.8/C769 | 1720363054 |
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0405111614 | 1978 |
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