<図書>
The evolutionary bases of consumption / Gad Saad
(Marketing and consumer psychology series / Curtis P. Haugtvedt, series editor)
出版者 | Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates |
---|---|
出版年 | 2007 |
コード類 | 書誌ID=2001753041 NCID=BA85108712 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xx, 339 p. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 277-316) and indexes |
著者標目 | *Saad, Gad |
件 名 | LCSH:Consumer behavior LCSH:Consumption (Economics) -- Psychological aspects 全ての件名で検索 LCSH:Evolutionary psychology LCSH:Consumers -- Psychology 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC22:339.4/701 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780805851496 ; XISBN:0805851496 : pbk ; ISBN:080585150X |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 | : pbk | 339.47/SA11 | 1780283431 |
|
080585150X | 2014 |
|