<図書>
The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940 / Otis Pease
(Getting and spending)
出版者 | [New York] : Arno Press |
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出版年 | 1976, c1958 |
コード類 | 書誌ID=2000151011 NCID=BA03784884![]() |
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本文言語 | 英語 |
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大きさ | xv, 232 p., [4] leaves of plates : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Bibliography: p. 204-221 Reprint of the ed. published by Yale University Press, New Haven, which was issued as no.2 of Yale publications in American studies |
著者標目 | *Pease, Otis A. |
件 名 | LCSH:Advertising -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DC:659.1/0973 |
巻冊次 | ISBN:0405080395 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
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本館・書庫・洋書 |
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659.1/P324 | 1720350710 |
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0405080395 | 1976 |
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