<図書>
The innovation edge : creating strategic breakthroughs using the voice of the customer / William Barnard and Thomas F. Wallace
(Executive breakthrough series)
出版者 | Essex Junction, VT : Omneo̲ |
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出版年 | c1994 |
コード類 | 書誌ID=2000710636 NCID=BA28258994 |
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本文言語 | 英語 |
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大きさ | xii, 180 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Bibliography: p. 169-170 Includes index |
著者標目 | *Barnard, William Wallace, Thomas F. |
件 名 | LCSH:Customer services -- Management
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LCSH:Consumer satisfaction LCSH:Organizational effectiveness LCSH:Creative ability in business |
分 類 | NDC9:336.1 LCC:HF5415.5 DC20:658.8/12 |
巻冊次 | ISBN:0939246414 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
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本館・書庫・洋書 |
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658.812/B257 | 0172870726 |
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0939246414 | 1994 |
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