<図書>
Trade marks and brands : an interdisciplinary critique / edited by Lionel Bently, Jennifer Davis and Jane C. Ginsburg
(Cambridge intellectural property and information law)
出版者 | New York : Cambridge University Press |
---|---|
出版年 | 2008 |
コード類 | 書誌ID=2001418748 NCID=BA86575928 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xxxvi, 434 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 398-422) and index |
著者標目 | Bently, Lionel, 1964- Davis, Jennifer, 1964- Ginsburg, Jane C. |
件 名 | LCSH:Trademarks -- Law and legislation
全ての件名で検索
LCSH:Trademarks (International law) LCSH:Brand name products -- Law and legislation 全ての件名で検索 LCSH:Intellectual property (International law) |
分 類 | LCC:K1555 DC22:346.04/88 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780521889650 ; XISBN:0521889650 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 | : hardback | 346.0488/T675 | 1280274677 |
|
9780521889650 | 2008 |
|
|||||
本館・開架閲覧室 | : hardback | 346.0488/B446 | 0181381118 |
|
9780521889650 | 2008 |
|