<図書>
The economics of advertising / edited by Kyle Bagwell
(The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug ; 136)
(An Elgar reference collection)
出版者 | Cheltenham : Edward Elgar |
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出版年 | c2001 |
コード類 | 書誌ID=2001525950 NCID=BA54330851 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
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大きさ | xxvi, 669 p. : ill. ; 26 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Bagwell, Kyle |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Advertising -- Economic aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5823 DC21:659.1 |
巻冊次 | ISBN:1840643846 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
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本館・書庫・洋書 |
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659.1/B147 | 1780175827 |
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1840643846 | c2001 |
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