<図書>
Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business / Neil Postman ; new introduction by Andrew Postman
(Penguin books)
版 | 20th anniversary ed |
---|---|
出版者 | New York : Penguin |
出版年 | 2006 |
コード類 | 書誌ID=2001594918 NCID=BB06234741 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xx, 184 p. ; 20 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 173-175) and index |
著者標目 | *Postman, Neil |
件 名 | LCSH:Mass media -- Influence
全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P94 |
巻冊次 | ISBN:9780143036531 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 |
|
302.234/P846 | 0181568160 |
|
9780143036531 | 2006 |
|