このページのリンク

<図書>
Unconscious for sale : advertising, psychoanalysis, and the public / Doris-Louise Haineault and Jean-Yves Roy ; foreword by Wlad Godzich ; translated by Kimball Lockhart with Barbara Kerslake
(Theory and history of literature ; v. 86)

出版者 Minneapolis : University of Minnesota Press
出版年 c1993
コード類 書誌ID=2000501311 NCID=BA20761127

書誌詳細を表示

本文言語 英語
大きさ xxii, 214 p. : ill. ; 23 cm
別書名 原タイトル:L'inconscient qu'on affiche
一般注記 Bibliography: p. 203-207
Includes index
著者標目 *Haineault, Doris-Louise
Roy, Jean-Yves, 1942-
件 名 LCSH:Advertising -- Psychological aspects  全ての件名で検索
分 類 NDC9:674.1
LCC:HF5822
DC20:659.1/01/9
巻冊次 ISBN:0816621853
: pbk ; ISBN:0816621861

所蔵情報を非表示

本館・書庫・洋書 : pbk 659.101/H127 0171801797
0816621861 1993
北図書館・書庫・メディア・洋書(書庫5-7層) : pbk 659.101/H127 0171884366
0816621861 1993

 類似資料