<図書>
Agro-food marketing / edited by D.I. Padberg, C. Ritson and L.M. Albisu
出版者 | Oxon ; New York : CAB International in association with the International Centre for Advanced Mediterranean Agronomic Studies(CIHEAM) |
---|---|
出版年 | c1997 |
コード類 | 書誌ID=2001353005 NCID=BA32355484 |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xvi, 492 p. : ill. ; 25 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Padberg, Daniel I. Ritson, Christopher Albisu, Luis |
件 名 | LCSH:Farm produce -- Marketing
全ての件名で検索
LCSH:Food -- Marketing 全ての件名で検索 LCSH:Produce trade LCSH:Food industry and trade |
分 類 | LCC:HD9000.5 DC20:635/.068/8 |
巻冊次 | hardcover : alk. paper ; ISBN:0851991432 pbk. : alk. paper ; ISBN:0851991440 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 | hardcover : alk. paper | 635.068/P131 | 0180586444 |
|
0851991432 | 1997 |
|