<図書>
The selection of advertising media / [by] J. W. Hobson
版 | 5th ed |
---|---|
出版者 | London : published on behalf of the Institute of Practitioners in Advertising [by] Business Books |
出版年 | 1968 |
コード類 | 書誌ID=2000123375 NCID=BA0340591X |
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xi, 217 p : 1 illus ; 23 cm |
著者標目 | *Hobson, John Waller Institute of Practitioners in Advertising |
件 名 | LCSH:Advertising media planning |
分 類 | LCC:HF5827 DC:659.11 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 印刷 | 予約 | 利用注記 | 文献取寄 | eDDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
本館・書庫・洋書 |
|
659.1/H653 | 0025244500 |
|
|
1968 |
|